onsdag 6. juni 2012

Konkurranse!



 
Kunne du tenke deg denne Lodge-stolen
fra Ygg&Lyng, til en verdi av 1990 kr? 
 

 
" Ygg&Lyng's møbler er designet og produsert for
å vare. Tidløst og godt design, samt materialvalg av høy
kvalitet, gjør Ygg&Lyng til et naturlig valg. 
- Til glede for deg og kommende generasjoner. "
 



Denne rålekre stolen kan bli din, om du deltar
i det som blir La Belle's første bloggkonkurranse! 



For å kunne delta i konkurransen, må 
du gjøre som følger: 



  •  Del facebooksiden vår med dine venner! 
 
  •  Bli følger av bloggen, og legg igjen en kommentar i feltet under! 





Fredag 15. juni trekker vi ut en vinner blandt kommentarene under, 
som er så heldig å få stikke av med 
den nydelige Lodge-stolen fra Ygg&Lyng! 





 Ha en fortsatt fin dag! 


- La Belle -


42 kommentarer:

  1. Heihei!

    Jeg har likt og delt og alt det der :-)

    Kristine :-)

    SvarSlett
  2. Jeg blir med vettu:):)

    Hanne

    SvarSlett
  3. Ja takk veldig gjerne:)
    Deler og følger:)
    Cecilie

    SvarSlett
  4. Silje Hestvik karlsen6. juni 2012 kl. 03:12

    Har likt, delt og følger her ;)

    SvarSlett
  5. Da var det gjort!! :)
    Ha en finfin dag:)

    SvarSlett
  6. Krysser fingrene! :)
    Liker, følger og deler for dere.

    SvarSlett
  7. Liker og følger :)

    SvarSlett
  8. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  9. Den stolen hadde passet perfekt ;o))

    SvarSlett
  10. AHA, nå skjønner eg åssn eg får navnet opp her ! :D
    Fortsatt likt og delt :)

    SvarSlett
  11. Likt og delt osv, jeg er selvfølgelig med :)

    SvarSlett
  12. Anne Lena Tande Sandersen7. juni 2012 kl. 02:00

    Oppdrag utført ;-) lykke til! Også såååå mye fint dere har :-)

    SvarSlett
  13. Å ja! Denne ønsker jeg meg :) *liker, deler, kommenterer og krysser fingrene*

    SvarSlett
  14. Jeg har gjort alt :-) Håper på lykke ;-)

    SvarSlett
  15. Tove Gulbrandsen7. juni 2012 kl. 03:03

    Flott stol, flott blogg, og enda herligere butikk :-))

    SvarSlett
  16. Flott blogg:)Likt og delt:)

    SvarSlett
  17. Linn Christine Grønli8. juni 2012 kl. 09:06

    Jadda, jeg er med. Har gjort det som må til for å vinne og da forhåpentligvis trenger jeg bare å kjøpe den andre selv ;-)

    SvarSlett
  18. Weee...den hadde vært såååå perfekt på nye verandaen som skal innvies om snaue 3 uker!!! Så jeg LIKER LIKER LIKER og DELER DELER DELER :) :) Ida <3

    SvarSlett
  19. Gjort alt og krysser fingrene for at den blir min ;)
    Lisa

    SvarSlett
  20. Liker butikken og elsker stolen :o)

    SvarSlett
  21. Liker, deler og syntes den var suuuuuuuper fin :D En super uke til dere fra meg :D
    Inger Marie

    SvarSlett
  22. Likt har jeg gjort for LENGE siden- delt gjorde jeg i dag:) Jeg har sittet på en vond stol i lang tid og skrevet masteroppgaven min- så det hadde rett og slett vært nydelig og blitt den glade eier av en sånn flott stol :)

    SvarSlett
  23. Liker, deler og følger! Deilig med masse inspirasjon og fristelser i hverdagen! Tusen takk!:) Hilsen Kari:)

    SvarSlett
  24. Likt og delt <3 Sommerklemmer fra naboen over elven :)

    SvarSlett
  25. Jeg har gjort alt sammen og denne ville vært perfekt i det nye huset vi overtar 15 juni!!!!

    SvarSlett
  26. Jeg er med, spennende! Flott med en så flott butikk her i Grenland, det trenger vi :)

    SvarSlett
  27. Jeg er med ! Flott butikk, stol og side :)

    SvarSlett
  28. Digger butikken deres! Og lekker blogg!

    SvarSlett
  29. Likt og delt! Digger denne stolen! Har sett på den siden dere åpnet! Butikken deres er helt rå, man klarer ikke bare titte innom uten å komme med noe ut igjen...

    Kristin Brennbakk Våge

    SvarSlett
  30. Likt og delt :)
    nydelig stol by the way :D

    June Versto

    SvarSlett
  31. Kjempe fin blogg, og stol! :) har likt, fulgt og delt... :))

    Ellen Moland

    SvarSlett
  32. Likt og delt :)

    Hilsen

    Kamilla

    SvarSlett
  33. Likt og delt og venter i spenning.

    Kari Anne Slåtta

    SvarSlett
  34. Likt og delt. Vinner aldri, håper spent og håper på at stolen blir min, har en perfekt plass.

    Ane M. Sørensen

    SvarSlett
  35. Kjempe fin blogg og drit kul stol:) har likt og delt:):) Anette moland

    SvarSlett
  36. Likt og delt ! Håper på hell:)

    Mai Semiye Rølvaag

    SvarSlett
  37. Likt og delt. Håper jeg vinner. Dere har masse fine ting

    SvarSlett
  38. Likt siden! ELSKER denne stolen :)den er så fin!

    Og Ina,du gjør en super-bra jobb :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en tilbakemelding, ris, ros eller bare en liten hilsen. Vi i La Belle blir glade for å høre fra akkurat deg!:)